Trasa rejsu
Klasyka gatunku, czyli 8 intensywnych dni żeglowania i ponad 100 godzin na pływach, do tego Amsterdam, Londyn i jeszcze co najmniej jeden port pływowy z serii must see. Odwiedzimy porty do których da się wpłynąć tylko w określonych godzinach. Silne prądy i duże różnice poziomu wody - tego na rejsie nie zabraknie. Czego chcieć więcej?
Jacht
Jacht: Reset - jacht przygotowany do dalekich rejsów. W 2023 roku odwiedził Wyspy owcze, 2024 Lofoty, zaś w 2025 popłynie do Norwegii i później do Holandii. Jacht wyposażony jest we wszystko, co na rejsie jest potrzebne: ogrzewanie, ciepłą wodę, lodówkę itp.
Wyżywienie
Część artykułów spożywczych kupimy przed rejsem i każdy z załogi zostanie poproszony o przywiezienie około 4 kg jedzenia na rejs. Jeżeli macie specjalną dietę i chcecie sami dla siebie kupić prowiant, koniecznie nas o tym poinformujcie zapisując się na rejs.
Dojazd na rejs:
Z Polski do Londynu najłatwiej dostać się samolotem i później autobusem do centrum miasta.
Z miejsca, gdzie zacumujemy w Amsterdamie co chwilę pływa prom do głównego dworca kolejowego w Amsterdamie. Później można dojechać do Eindhoven, z kąd latają tanie samoloty do Polski
Uwaga: Trzeba mieć paszport
Cena nie zawiera :
- dojazdu na rejs
- PPP (Prowiant, Porty, Paliwo)
- kosztu sprzątania jachtu (uczestnicy rejsu sprzątają jacht przed wyjazdem)
Na początku rejsu robimy składkę do kasy jachtowej na pokrycie wydatków związanych z rejsem. Kapitan nie uczestniczy w składce. Wysokość składki zależy od faktycznie wydanej kwoty, na co ma wpływ ilości godzin pracy silnika i webasto, wysokości opłat portowych i kosztu artykułów spożywczych. Przewidywana wysokość składki to 1500 zł/osobę.