- informacje o firmie znajdują się w zakładce "kontakt" (z prawej stronie na górze)
- adresy, gdzie można składać reklamacje znajdują się w zakładce "kontakt" (z prawej stronie na górze)
- sposób realizacji zamówienia:
- Czarter jachtu: Jacht przekazywany jest do dyspozycji klienta w ustalonym z nim miejscu i dacie, po potwierdzeniu, że w dniu rozpoczęcia czarteru klient posiada wymaganie przepisami uprawnienia.
- Rejsy, Szkolenia i egzaminy: usługa rozpoczyna się w dniu podanym w ogłoszeniu informującym o wydarzeniu. Uczestnicy wykupując miejsce na rejsie/szkoleniu zobowiązują się pełnić funkcję członka załogi, wykonywać wpływające na bezpieczeństwo żeglugi polecenia osoby prowadzącej jacht.
- procedurę / politykę zwrotów: kwota wpłacona za czarter jachtu, rejsy, szkolenia podlega zwrotowi tylko jeżeli klient wskaże inną osobę, która przejmie ogół praw i obowiązków wynikających z umowy.
- procedurę / politykę reklamacji;: Reklamacje należy składać pisemnie na adres wskazany w dziale kontakt. Zostaną one rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami
- procedurę / politykę ochrony danych osobowych: znajduje się na stronie https://www.jmaster.pl/polityka-prywatnosci
- ograniczenia realizacji zamówienia: W przypadku zdarzeń losowych na które nie mieliśmy wpływu (zatonięcie, kradzież jachtu, niezdolność do żeglugi itp. zastrzegamy prawo do odwołania wydarzenia. W takim przypadku klient otrzyma zwrot wpłaconej wcześniej kwoty.
- dostępne formy płatności: Forma płatności za każdym razem ustalana jest indywidulnie. Osoby, które chcą otrzymać fakturę, mają obowiązek podać dane do faktury przed dokonaniem płatności
- treść gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji: Po zakończeniu rejsu, szkolenia, czarteru, egzaminu dalsze usługi nie są realizowane
- kodeks dobrych praktyk: zasady dobrej praktyki żeglarskiej dostępne są tutaj.